Patagonia reklama, Juodasis Penktadienis ir mūsų pažadas

Kalnų namai lapkritis 28, 2019 1 Komentaras

Patagonia reklama, Juodasis Penktadienis ir mūsų pažadas

Nepirkite šios striukės, Juodasis Penktadienis ir The New York Times

Patagonia reklama - nepirkite šios striukės

2011 metų lapkričio 25 dieną, Juodojo penktadienio dieną, Patagonia pagrindiniame JAV dienraštyje The New York Times išspausdino reklamą "Nepirkite šios striukės" ("Don't buy this jacket"), skatinančią du kart pagalvoti prieš perkant per didžiausią išpardavimų dieną.

Kodėl?

Patagonia iššaukiančia reklama siekė atkreipti dėmesį į vis didėjantį vartotojiškumą. Kad sumažintume mūsų pėdsaką žemėje, visi turime vartoti mažiau. Verslas turi gaminti mažiau, bet tvaresnius ir kokybiškesnius gaminius. Pirkėjai turi pagalvoti dukart, prieš pirkdami.

Kiekvienas gaminys paima iš žemės tai, ko nebegalima sugrąžinti. Kiekvienas gaminys, nepriklausomai ar jis organinis, ar naudoja perdirbtas medžiagas, gaminamas išskiria kelis kartus daugiau šiltnamio efektą sukeliančių dujų, nei sveria pats, sunaudoja gėlą vandenį ir galiausiai panaudotas sukuria dar tiek pat šiukšlių.  

Tačiau Patagonia misija įkvėpti ir rasti sprendimus klimato krizei. Kad sumažintume žalą gamtai, visi turime vartoti mažiau ir gaminti produktus mažiau aplinkai kenksmingais būdais. 

Ką daryti - Patagonia ir mūsų pažadas

Daug ką reikia padaryti, ir mes turime tai padaryti. Nepirkime to, ko mums nereikia. Pagalvokime du kartus, prieš pirkdami.

Ir kartu pasižadėkime:

Reduce - sumažinti

Patagonia - gamins naudingą aprangą ir įrangą, kuri tarnaus ilgai

Mes - nepirksime to, ko mums nereikia

Repair - sutaisyti

Patagonia - pagelbės sutaisyti mūsų įsigytas prekes

Mes - taisysime tai, kas suplyšo ar sugedo

Reuse - panaudoti dar kartą

Patagonia - padės surasti namus nebenaudojamiems produktams

Mes - parduosime, padovanosime ar grąžinsime, ko nebenaudojame

Recycle - perdirbti

Patagonia - priims atgal sudėvėtus daiktus

Mes - neišmesime daiktų į savartyną ar deginimo krosnį

Reimagine - sugalvoti

Visi kartu - sugalvosime ir sukursime pasaulį, kuriame naudosime tik tai, ką galime atkurti

 

https://www.patagonia.com/blog/2011/11/dont-buy-this-jacket-black-friday-and-the-new-york-times/

 

 




Kalnų namai
Kalnų namai

Autorius



1 komentaras

Giedrius
Giedrius

lapkritis 30, 2019

Noriu būti Jūsų komandoje

Komentuoti


Taip pat skaitykite Naujienos

Lapiuko kuprinės – sveikam, ekologiškam gyvenimui
Lapiuko kuprinės – sveikam, ekologiškam gyvenimui

Kalnų namai lapkritis 25, 2019

Pūstauodegio lapiuko emblema pasipuošusių „Kånken“ kuprinių istorija prasidėjo praėjusio šimtmečio 6-ajame dešimtmetyje, kai keturiolikmetis švedų keliautojas Ake Nordin’as, jausdamas patogių kuprinių stygių, užsibrėžė tikslą pats jas sukurti. Didelis maišas, apsiūtas tvirta medvilne, ant medinio rėmo su odiniais diržais sulaukė nemažo turistų dėmesio ir vaikinukui teko pradėti siūti kuprines pagal užsakymą. 1960 m. dizainas buvo patobulintas, medinis pagrindas buvo pakeistas „ateities medžiaga“ – lengvu aliuminiu ir A. Nordinʼas prekės ženklu pasirinko „Fjällräven“ (lietuviškai – poliarinė arba arktinė lapė) pavadinimą. 

Skaityti toliau

Kodėl Kalnų namuose yra “Juodas deimantas” (aka Black Diamond®)
Kodėl Kalnų namuose yra “Juodas deimantas” (aka Black Diamond®)

Kalnų namai rugpjūtis 14, 2019

Štai pagrindinės priežastys, tai kodėl gi mes -Kalnų namai- prekiaujame Black Diamond prekėmis.

Skaityti toliau

Nirmalas Purdža – naujos lenktynės dėl rekordo arba Projektas įmanomas 14/7 (Project Possible 14/7)
Nirmalas Purdža – naujos lenktynės dėl rekordo arba Projektas įmanomas 14/7 (Project Possible 14/7)

Kalnų namai liepa 26, 2019 2 Komentarai

Skaityti toliau