Fjällräven: apie Kalnų namuose gyvenančią arktinę lapę iš Švedijos
Parduotuvėse karts nuo karto pasitaiko klausiančių, kas gi ši lapė, atvaizduota ant rūbų? Kokios firmos šie rūbai?
Tai mūsų mylimas Fjällräven prekės ženklas, apie kurio išskirtinumą norime papasakoti jums daugiau :)
Ši firma yra 1960-aisiais įsteigta Švedijos kelioninių rūbų ir įrangos įmonė, siekianti gamtą padaryti visiems labiau prieinamą, sutelkiant dėmesį į paprastumą ir praktiškumą, su ypatinga pagarba aplinkai.
Fjällräven ne tik kuria funkcionalius, patvarius ir nesenstančius laisvalaikio daiktus, bet ir siekia įkvėpti ir ugdyti susidomėjimą gyvenimu gamtoje. Mums pasirinkus prekiauti šiuo prekės ženklu buvo svarbu žinoti, kad Fjällräven savo veikloje yra atsakingas prieš gamtą, gyvūnus ir žmones.
Kaip išpopuliarėjo Fjällräven?
Viskas prasidėjo dar 1960-aisiais, sukūrus aliuminio rėmo kuprinę. Ši kuprinė buvo lengvesnė ir stipresnė už kitas to laikotarpio kuprines, todėl suteikė galimybę lengviau ir maloniau leisti laiką gamtoje.
Per sekančius 20 metų gaminių spektras plėtėsi – sukurtos kondensato nekaupiančios palapinės, pirmosios Greenland striukės ir vaškas, kelnės, pūkinės striukės.
1978-aisiais sukurtos dar šiandien populiarumo viršūnėje esančios Kånken kuprinės. Nors jų dizainas per 40+ metų nepakito, tačiau gamintojas kartu su jau įprastais modeliais dabar siūlo įsigyti ir pagamintus iš perdirbtų medžiagų.
Dėmesys gamtai ir žmogui
Ar pirkdami prekę pasidomite, iš ko ji pagaminta?
Fjällräven visada ieško inovatyvių ir tvaresnių sprendimų. Tai apima perdirbtų medžiagų naudojimą, impregnavimą be PFC, ir produktų, kuriuos galima dėvėti ir mylėti kartomis kūrimą.
Tyrinėdami kenksmingą PFC šalutinį poveikį, kartu su savo partneriais 2011-aisiais Fjällräven sukūrė naują medžiagą, dalinai pagamintą iš perdirbto poliesterio, kuris yra atsparus vandeniui be impregnavimo su PFC.
Dar net neparduodant parduotuvėse, pirmasis iš šios medžiagos pagamintas švarkas laimėjo daugybę aplinkosaugos apdovanojimų.
2015-aisiais Fjällräven pašalino PFC impregnavimą visame savo asortimente.
Ir tai dar ne visos liaupsės šiam skandinavų prekės ženklui...
Ar žinojote, kad įmonės pavadinimas Fjällräven švedų kalba reiškia arktinę lapę? 1994 metais įmonės steigėjas Åke Nordin nusprendė paremti Stokholmo universiteto programą Skandinavijos arktinių lapių išsaugojimui. Šiandien šių gyvūnų skaičius auga, tačiau klimato kaita kelia naujus iššūkius.
Ir pabaigai, kuo gali pasigirti kiekvienas, pasirinkęs įsigyti Fjällräven :)
Dėvėdami šį prekės ženklą galite būti tikri, kad jūsų dėvimas produktas atitinka šiuos dizaino principus:
- Funkcionalumą. Jei produktas yra tikrai funkcionalus, jis ne kartą pasitvirtins.
- Fizinį patvarumą. Produktai turi būti ilgaamžiai, todėl medžiagos parenkamos atsižvelgiant į jų sugebėjimą atlaikyti įvairias sąlygas.
- Pataisomumą. Nusidėvėjimas yra natūralus dalykas, todėl Fjällräven ugdo gamtos entuziastus, kaip taisyti savo drabužius.
- Nesenstantį dizainą. Nepakanka užtikrinti, kad medžiagos tarnautų. Jei produktas atrodo pasenęs po dviejų sezonų, žmonės nenorės jo dėvėti.
Tikimės su šiuo įrašu atsiras daugiau arktinės lapės - Fjällräven - gerbėjų!
Šaltinis: https://www.fjallraven.com
Nuotraukų autoriai: Tomas Larionovas ir Fjällräven
Palikti komentarą