Prekių ženklai, kuriais didžiuojamės: Black Diamond ir Patagonia

Prekių ženklai, kuriais didžiuojamės: Black Diamond ir Patagonia

Parduotuvės veiklą vystome su užsidegimu ir meile, siekdami sukurti tokią aplinką, į kurią Jums norėtųsi sugrįžti. Kiekviena prekė, kurią siūlome įsigyti, yra kruopščiai atrinkta, siekiant užtikrinti geriausią naudojimosi ja patirtį.

Kai kurie pas mus randami prekių ženklai Jums gali būti pažįstami kaip nulupti, o kai kuriuos galbūt teko girdėti tik prabėgomis. Visiems jiems atsirasti pas mus buvo paprasta priežastis: puiki kokybė ir patogus dizainas bei aukšto standarto verslo etika.

Norime papasakoti Jums, kas lėmė mūsų susižavėjimą jais, ir pradėsime nuo Black Diamond ir Patagonia.

 

Taigi, kuo ypatingas tas Juodasis Deimantas (Black Diamond)?

Black Diamond ištakos siekia net 1957 metus, kuomet Yvon Chouinard nusipirko naudotą anglimi kūrenamą kalvę ir pradėjo gaminti grūdinto plieno kalamus kaiščius, skirtus laipiojimui Yosemite slėnyje. Šie kaiščiai tapo tikru hitu, tad per keletą metų nuo prekyba jais iš savo automobilio verslas išaugo iki Chouinard Equipment.

Kas prasidėjo kiemo priekalu ir kūju, dabar išaugo į pasaulinę kompaniją, turinčią biurus trijuose žemynuose. Black Diamond yra įmonė, skirta ne tik alpinistams ir slidininkams. Ji atspindi gyvenamo sporto dvasią, vertybes ir tikslus; praeitį, dabartį ir ateitį.

Chouinard Equipment dizaino principas įkvėptas prancūzų rašytojo ir aviatoriaus Antoine de Saint Exupéry: „Visais atvejais tobulumas pasiekiamas ne tada, kai nebėra ką pridėti, bet kai nebėra ko atimti“.

 

Kas sieja Black Diamond ir Patagonia? 

Ar žinojote, kad Black Diamond ir Patagonia yra giminingi prekės ženklai? Chouinard Equipment augant, steigėjai pradėjo vertinti drabužius kaip būdą padėti alpinistinės įrangos verslui. Taip 1973 m. buvo įsteigta Patagonia, o Chouinard Equipment toliau koncentravosi į įrangą ir įrankius laipiotojams, alpinistams, slidininkams.

1989 m. Chouinard Equipment pavadinimas pakeistas į Black Diamond Equipment – tokį, kokį mes atpažįstame šiandien.

Black Diamond ir Patagonia ir toliau veikia kaip atskiros įmonės, tačiau abiejų vertybės yra susijusios – gaminti geriausius produktus, nekelti žalos aplinkai ir vystyti tvarų bei gamtą tausojantį verslą.

 

Patagonia fenomentas

Apie Patagonia verslo išskirtinumą kalba visas pasaulis. Nuo 1985-ųjų įmonė 1% visų savo pardavimų skyrė natūralios aplinkos išsaugojimui ir atkūrimui, taip pat jau daugiau kaip 140 milijonų dolerių grynaisiais ir natūra skyrė vietinėms ir tarptautinėms vietos aplinkosaugos grupėms, padedančioms daryti teigiamą pokytį jų vietos bendruomenėse. 

Įmonėje didelis dėmesys skiriamas darbuotojų paieškai ir įdarbinimo procesui. Vienas iš prioritetų atsirenkant darbuotojus yra kandidato požiūris į aplinkosaugą. Ne tik požiūris, bet ir veiksmai: įmonė itin didžiuojasi proaktyviais darbuotojais, kurie pasiryžę veikti vardan gamtos. Tuo tikslu visi įmonės darbuotojai yra skatinami du mėnesius per metus dirbti savo pasirinktose aplinkosaugos grupėse, už tai gaunant įprastą atlyginimą ir naudas. Rūpi nykstančios gyvūnų rūšys Pietų Amerikoje? Pirmyn! Nori prisidėti prie miškų išsaugojimo – Patagonia tave palaiko ir dar paploja per petį.

Pasaulyje daug kalbama apie lygias vyrų ir moterų teises ir kaip lygybės link einama vėžlio spartumu. Patagonia ne tik kalba, bet ir daro: moterims, norinčioms greičiau grįžti į darbą po gimdymo, pasamdomos auklės, o jei tenka vykti į komandiruotes – apmokamos ir auklės išlaidos.

Tai yra tik keletas lyderiaujančios Yvon Chouinard vadybos pavyzdžių. 2005-aisiais jis išleido savo žymiają knygą „Let My People Go Surfing“, kurią galite rasti ir Kalnų namuose. Joje autorius pasakoja apie savo verslo filosofiją, kurią taiko gaminiams, tiekimo grandinei, žmogiškiesiems ištekliams, vadybai ir aplinkosaugai.

 

Iš tiesų, Yvon Chouinard – išskirtinė asmenybė, sukūrusi ne tik išskirtinius prekės ženklus, bet ir bendraminčių bendruomenes, kurios savo pavyzdžiu kuria geresnį pasaulį mums visiems. Tuo, kad jis ne tik kalba, bet ir daro, labiausiai galėjome įsitikinti 2022-aisiais, kuomet Patagonia savininkas atidavė savo įmonę planetai. Bendrovė ir toliau gamina mūsų jau pamiltas prekes, tačiau dabar visas pelnas skiriamas organizacijoms, kovojančioms su klimato kaita. "Nuo šiol Žemė yra mūsų vienintelė akcininkė".

 

P.S. Jei įdomu sužinoti daugiau, dalinamės Patagonijos personalo, finansų ir teisės vadovo Dean Carter kalba apie Patagonia legendines, netradicines kultūros filosofijas https://youtu.be/AtyZ8xGc-Wo


Palikti komentarą

Atkreipkite dėmėsį, komentarai turi būti patvirtinti pries juos patalpinant.

Ši svetainė apsaugota „reCAPTCHA“, taip pat taikoma „Google“ privatumo strategija ir paslaugų naudojimo sąlygos.